Anette - What I did to you was hurtful

Jag har helt sjukt ont i min mage. Under naveln... har haft ont enda sen i fredags. Det kommer i omgångar. Jag kan typ ha blivit kall och fått urinvägs...Hoppas inte, men hellre det än andra värre saker. Usch! Snälla låt det gå över imorgon så att jag slipper kolla upp det=(
I helgen har jag umgåtts med vänner och jobbat. Igår var jag med Ange hela dagen, sen träffade vi Oscar och Pontus som vi spelade Med andra ord med. Självklart vann jag 2 gånger av 3. Höhö, är king! Nämen det spelet är himla roligt!! Förr spelade jag det typ jämt, men det var ett tag sen nu.
Ska laga lite mat nu, sen om smärtan avtar ska jag ut och gå med julia och julia. Men det blir nog bättre hoppas jag!=) Skriver kanske mera sen! Puss
Bjuder på denna skabbi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0