Anette - Visste du att..?

att jag vill duscha?
att jag har ont i magen?
att min senaste kyss var till min lillebror?
att jag lyssnar mycket på slow dancing in a burning room?
att jag funderar på varför jag har ont i magen?
att jag pratar mycket men om helt ovärda saker?
att jag inte gillar att jag biter på naglarna?
att min första riktiga kyss var nervös?
att jag avskyr när folk snackar skit om folk dom inte känner?
att kärlek är underbart?
att jag gillar pengar?
att jag alltid kommer att vara tjej?
att jag är förälskad i ett par skor?
att sist jag grät var förra söndagen?
att min mobiltelefon är seg?
att när jag vaknar på morgonen snoozar jag?
att innan jag går och lägger mig ställer jag väckarklockan?
att jag just nu tänker på hur min vecka kommer bli?
att i morgon kommer jag ha redovisning... och jag är inte redo?
att jag hoppas på att mitt magont inte är farligt?
att jag verkligen vill ha sommar nu?

Hade inte mycket att göra, hittade detta på sandras blogg=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0