Anette - To much of anything can make you sick

Det verkar som att det är bara jag som håller bloggen vid liv... Idag sjukanmälde jag mig från skolan pga feber. Den har gått ner nu så imorgon ska jag på skolan om den inte blommar upp i natt. Men det borde den inte göra. Jag har försökt plugga religion men det går fullkomligt åt skogen kan jag meddela! Det är mycket att plugga på! Har inga krafter kvar. Ska försöka samla på mig lite kraft under veckan. Imorgon ska jag iaf göra det här provet och det ska jag gå sådär. Man kan inte vara bra på allt. Och speciellt inte nu när jag är så sjuukt skoltrött. Jag ska iaf göra mitt bästa. Så, jag ska fortsätta plugga ett tag till. För att jag måste hålla mig vaken till 10 i 12. Ska buda på ett par converse då. Får se om jag lyckas få dom. HOPPAS. Dock har jag inga pengar... Men, det löser sig.

Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0