Anette - Love is not like a walk in the park

Vaknade alldeles för sent idag. Har fortfarande inte fått fart på mig. Ska ut på en promenad för att försöka komma igång innan det är läggdags igen. Kommer inte kunna sova ikväll... Ska upp tidigt så jag behöver verkligen sova. Börjar klockan 09.00... Men det är mitt eget fel så, jag får skylla mig själv.

Nu ligger vovven och myser här breve mig. Han är säkert en glad kamrat att gå ut och gå med. Så varför inte tvinga med honom ut? Han sviker en aldrig. Min bästa vän!           

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, typ läsa en bok eller nått sånt. Är helt slut, orkar inte göra nått... Men nu, promenad. Puss

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0