Anette - I will see your face again

Mehe... ville som fara på stan och dola på, men kan tydligen inte lämna hushållet för att då blir lillebror helt ensam hemma. Och det ville inte mamma! Måste lyda plikter ibland:S
Ska väl försöka hitta på nått i min ensamhet då.. förmodligen blir det lite gura, kan inte motstå frestelsen. Det är så sjukt kul att spela. Kan lägga upp ett klipp senare, med mig och gitarren. Om ni vill. Då måste ni kommentera mera och be om det. Annars blir det inget! (det roliga nu är att ingen kommer kommentera haha:$ lika bra)

Tänkte lägga in en bild på mina nya läppstift från Make up store. Men tydligen finns dom inte i sortimentet än på hemsidan. Dom är sommarens nyheter så dom dyker väl upp;)

Lite snygga kläder och brills från Gina tricot!



Ska försöka gå vidare med mitt liv nu=) Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0