Anette - I need you like a heart needs a beat

Har nött bort lite skinn på fingrarna nu, häärligt! Bara att fortsätta! Ska tvinga mina små fingrar att klara av F! Dom är så sjukt korta att dom inte vill. Jag klarar av att ta det, men sen är det sjukt svårt att gå tillbaka till ett C! Orkar inte.. Tur som f*n att jag är född envis. Hähä!

Har typ suttit i sängen hela dagen, framför datorn, med guran i famnen. Har lärt mig spela en massa låtar. Är mycket nöjd. Skulle egentligen behöva en dusch. Men det är bara jobb imorgon. Får ta den imorgon efter jobbet. Låter äckligt, men jag är faktiskt inte såå smutsig? Lät också äckligt... Nåväl.

Hittade en sjukt snygg (FUUUL) bild på megafonen.nu....... Bara att bjuda på!=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0