Anette - Even if you are a million miles away



Nu är jag hemkommen från en sjukt lång promenad. Gick 1 mil...inget skämt. Hunden älskade det iaf. Skruttis. Det var helt ok så länge man har någon att prata med, som tex Julia och Julia. Det blev lite småkallt där vid 10 men jag var ändå varmt klädd. Magen värker fortfarande!!! Ibland gör det så ont att jag vill skrika! Imorgon är det jag som köper 1 liter tranbärsjuice och häller i mig hela för att motverka att det skulle bli urinvägs! Om det inte hjälper får det bli akuten eller vårdcentralen för att jag börjar bli orolig för att det skulle vara nått värre...

Nä, nu mår jag illa som fan. CPmage. Sängen nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0