Anette - Don't stop make it pop

Förlåt för lite dålig uppdatering! Har inte haft tid att sitta vid datorn... Har jobbat hela veckan typ, och direkt efter jobbet så har jag umgåtts med Angelica. Så det har inte blivit nått datorsittande här inte. Idag gick jag och Ange på stan, men kom på att jag glömt börsen hemma så det kändes rätt värt. Nej.

I natt när jag och ange skulle sova så vaknade jag 30 minuter efter att vi somnat och började prata med ange. Jag frågade om hon var vaken, men hon svarade inte. Och då fick jag panik över att hon sov, vet inte varför, var typ i trans. Och då började jag knuffa i henne. Och då svarade hon "jaa". Då blev jag helt tyst. Och sen började jag bara gapskratta rålänge. Sen var jag tyst i 10 igen. Sen frågade jag ange om hon visste varför jag skrattade tidigare. Och ingen av oss mindes... bara sjukt. Så då somnde båda om direkt igen. Och imorse då vi vaknade så mindes båda att jag hade väckt henne, men båda tyckte att det kändes som en dröm. haha...

Ska värma lite bullens nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0