Anette - All the right moves

Barkat att festa lördag också...var så sjukt trött kan jag lova. Personalfesten var himla rolig. Ska se om jag hittar några bilder därifrån. Vi körde mörkerskattjakt inne i butiken och hade tipsrunda med frågor som var upp till bevis. Allstå tex "Vem är coolast? 1.David X. Anette 2.Adam" då skulle vi se vem som kunde äta upp en piggelin fortast. Det var himla kul=P Sen är det inte varje dag man får festa inne på jula och sitta i lobbyn och mysa.
Vid halv 12 drog jag Ange, David, Emma och Robin ut på olles. Men det var det inget drag. Så jag fann ett par vänner som ville på station vid klockan 1. Så då drog vi dit. Men det var ju 22 så det var inte så många man kände där. Men det funkade väl. Inget drag där egentligen heller måste jag säga, men det är alltid bättre än olles typ?

Idag har jag sovit till 12! Fick lov att ta igen den förlorade sömnen natten innan... Ska nog ta det lugnt nästa helg, men man vet aldrig. Men i nuläget ska jag lugna ner mig ett tag, eller en helg åtminstonde.
Har skrivit ett fördjupningsarbete inom psykologin. Den skulle handla om hur familjen påverkar ens personlighet. Så blev nyss klar med den! Sköönt!

Ska sätta på ett avsnitt med gossipgirl nu sen sova. Har en sjuk huvudvärk och har börjat hosta. Hoppas jag är frisk imorgon! Känner mig febrig:S Godnatt!

Update:
Hittade den här sjuka bilden från firmafesten på Lisas blogg...Det var upp till bevis vem som var bitigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0