Anette - Full rulle

Igår var det full rulle! Först jobb 09.30-17.10 sedan iväg till Fort Nocks för att träffa alla kollegor. Vi åt middag, grillspett och potatisgratäng, nom nom. Sedan red vi lite på tjuren, klarade 56 sek. Efter det körde vi Laserdoome. 4 lag med fyra i varje. Mitt lag vann turneringen, och för att skyta lite extra så fick jag mest poäng ;)
Efter laserdoomen åkte vi vidare till Eddahallens relaxavdelning. Där bjöds det på bål och tilltugg. Jag begav mig iväg vid halv 12 tiden eftersom Julia och Elin hade sin födelsedagsfest. När jag kom dit var festen fortfarande i full rulle. Det var väldigt trevligt :)

Jag ska lägga upp bilder imorgon :) Alla bilder på kameran dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0